update

Har inte skrivit här på länge. Men tänkte köra en liten update!


Jag kommer antagligen få gå kvar på enskilda wohoo :D Behöver inte gå om. Har gjort klart en massa uppgifter, så jag har blivit godkänd i svenska, religion och snart samhällskunskap! Sedan är det bara matte nationella kvar som jag måste klara av. Och det SKA jag göra, för jag ska fanimej plugga sönder sista veckorna nu!
Fick hjälp av Claudia idag med att strukturera upp saker och ting. Puss på henne!


Dock måste jag göra tyska kursen över sommarlovet. Men det är det egentligen värt, så jag slipper gå om.
Åh, längtar till sommarlovet. Skolavslutning. Kunna stå där nöjd och stolt över mig själv.
Är iaf nöjd för dagen. Pluggat sedan i förmiddags! Hihi


Puss och godnatt
(Klara om du läser detta så har jag försökt ringa dig, men du svarar inte)

gammal ocharmig bild på mig och en råtta.bildbrist
2012-05-14 @ 22:19:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0