klara tvingade mig

hehehe... typ. Nejmen jag känner att jag är riktigt dålig på att blogga. Men så kan det bli ibland. Har inte haft någon blogglust helt enkelt.
Idag har jag haft idrottsdag, vilket var helt OK förutom mot slutet då man var helt död. Dagen började kl 9 i ängsan för brännbollsturnering med alla ettor. Det var rätt tråkigt, men chill ändå. Sedan skulle vi knalla runt hela fucking Rönningesjön, vilket var jobbigt som fan. Jag och Klara kämpade oss runt skiten tillslut iaf! Så sammanlagt har jag nog gått 1 mil idag! Gosh.
Kom hem och dog i soffan ett tag, sedan åkte jag till Täby Centrum för att käka donken med Josefin haha. Det var behövligt som fan eftersom jag bara hade käkat 1 macka och ett äpple på hela dagen :s
När jag kommer hem så har pappa köpt gitarren jag önskat mig! Omfg är så jävla glad just nu, den är awesome :D Jag har ingen bild på den just nu, men den är riktigt fiiiiin! Märket Cataluna om någon bryr sig osv :) hehe
OCH JAG ÄR GODKÄND PÅ MATTE NATIONELLA! ÄR SÅ JÄVLA NÖJD, HERREGUD <3 Kärlek på det!

Vad händer för mig imorgon då? Jo, jag ska till skolan från 9-10, sedan hem och spela gitarr antagligen och sedan kommer Josefin förbi. Ska sminka henne inför hennes dansshow imorgonkväll :) Efter hennes show så kommer hon tillbaka till mig så ska vi hitta på någonting.. antagligen äta, vilket vi är bäst på haha! Orkar inte.
Åh, jag har börjat trivas i min klass fett mycket nu. Det är så skön stämning, och även om jag verkligen inte klickar med alla så är det ändå trevligt. Och nu i sista veckorna innan sommarlovet har det varit så skönt i skolan. Jag har inget mer plugg för tillfället och och jag har ett par riktigt fina vänner i klassen. De är äkta, vilket är riktigt sällsynt.
Nu ska jag lägga upp någon bild och sedan ska jag mata råttorna och sova. Så sjukt trött. Ha en fortsatt trevlig tid fram till sommarlovet ;D


selmis<3

Jag och Klara gjorde egengjord sallas igår. Sparris, halloumiost, ölkorv och god chipsdipp till! Mer perfekt kan det inte bli ;)



saknar <3
2012-05-31 @ 22:14:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0