IT'S FRIDAY

Hej!
Har äntligen fixat min design som jag vill ha den. Dock hittar jag inte koderna för hur man lägger in en profilbild över "om mig" texten.
Florentina bor hos mig som vanligt, har inte så mycket mer att berätta. Idag är jag hemma från skolan och hon är hos sin pappa, så jag är själv atm. Sitter och lyssnar på min musik på hög volym och har det allmänt chill :)
Funderar på att laga och fixa mina smycken och kanske göra några nya? Har man superlim och lite grejer så kan man göra allt möjligt. Kanske passar på att lägga i en svart hårfärg i håret sen också. Min brun/svarta toning har åkt nämligen åkt ur väldigt mycket.
Idag är det ju fredag, och jag ska träffa Josefin senare idag. Vi får se vad vi hittar på, ska hem till henne iaf. Imorgon blir det stan med Flurry!
...Har inte så mycket mer jag vill skriva, så ni får ha en bra dag <3
bild från i höstas
2012-02-10 @ 15:38:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0