fridaaay

bajs/hö/kiss färgat hår i höstas <3 haha

HEJ KLARA (min ända läsare typ :O) FÖRLÅT ATT JAG INTE BLOGGAT!
Har varit mycket med skolan och mitt "vanliga" liv. Trivs iaf mycket bättre i skolan nu osv. Plugget går väl inge vidare, men jag försöker.


Well, vad händer i helgen för mig då? Ska inte göra någonting på Valborg som det ser ut nu. Vet inte om jag pallar göra någonting speciellt då, förutom gå till brasan med några kompisar.
Ikväll ska jag faktiskt på fest :o vi får se hur det går hehe. Josefin följer med mig iaf. Känner bara en person x)
2012-04-27 @ 16:18:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Klara

Tack för uppdateringen :)

2012-04-29 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0